Prawie skończyłam mój układ, który będę pokazywać na koniec roku w Wadowickim Centrum Kultury (WCK) i nie mogę się doczekać! 15 czerwiec!
Podoba się??
Dopiero wtorek, a ja już padam! Jutro w sumie jest na 10:30, DZIĘKI BOGU! Niestety 15:15 koniec lekcji, a potem kółko do 16:30! Nauka, nauka i nauka! Wykończę się! Ale to nie koniec. Czwartek od 8:00 do 14:30, ale zaraz po lekcjach kółko krzyżujące się z tańcami... Będę musiała drałować do miasta na nogach! Tylko nie to!!! A na poprawę humoru... moje prawie ulubione zajęcie - fotografia!
| Mimo wszystko szkoda, że to nie PIĄTEK TRZYNASTEGO! |
Sweet Lady♥
.jpg)
U mnie jak na razie luzy. :D
OdpowiedzUsuńJa też mam urwanie głowy.
OdpowiedzUsuńbardzo lubię tę piosenkę :)
OdpowiedzUsuńChciałabym mieć choć raz na 10:30.
OdpowiedzUsuń